SEMINAR MOTIVASI KITA iNSAN TERPILIH (KiT) 2010




salam perpaduan,
maaf la dah lama tak 'update' blog ni. terlalu sebok dengan banyak perkara, maklumlah pilihanraya kecil tempoh hari telah memakan banyak waktu guru. guru telah diminta menghadiri banyak perjumpaan bersama menteri - menteri yang silih berganti.
dalam kesebokan itu, saya sempat juga merangka program motivasi untuk pelajar yang akan menghadapi UPSR. Jika dahulu program ini dinamakan sebagai Creative Learning, A Star Student dan 30 minit bersama, untuk tahun 2010 sekali lagi namanya telah ditukar menjadi KITA iNSAN TERPILIH (KiT).


seramai 94 orang murid menyertai program ini yang dikendalikan oleh saya dan dibantu oleh tenaga guru muda seramai tujuh orang. alhamdulillah program berjalan seperti yang dirangka. besar harapan saya dan seluruh warga skg agar segala apa yang disampaikan sewaktu program ini berlangsung dapat menjadi kunci pegangan kepada anak - anak skg untuk terus menggapai kecemerlangan sebagai seorang insan. WE ARE LOVABLE AND CAPABLE PERSON...dan kita adalah insan terpilih dan kita adalah insan cemerlang...insyaAllah

SK.GEDANGSA,44020 K.K.BHARU,H.SEL

Photobucket Photobucket Photobucket

REUNION 2010

LAGU BIJAK SIFIR. KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO. tempahan: 0196959407/044701622

nak tengok lagi?..klik gambar

MISI WARGA GEDANGSA

MISI WARGA GEDANGSA

VISI WARGA GEDANGSA