PESTA BOLA SEPAK DAERAH MSSD BAWAH 12THN

salam perpaduan,
10hb Mac 2011, bertempat di padang Sk Ulu Yam Baru dan padang Sk.Kuala Kubu Bharu, H.Sel, telah berlangsungnya Pesta Bola Sepak Daerah MSSD bawah 12tahun.
Pasukan Sek.Keb.Gedangsa telah diundi akan bermain dengan pasukan dari SJKT KKB, SK.SG.CHOH, SK.RASA dan SK AMPANG PECAH.
Setelah mengharungi latihan intensif selama beberapa bulan, pasukan yang diketuai oleh adik Amirul anak kesayangan pakcik Jakik kita telah menunjukkan prestasi luar biasa hebat.
Bermula langkah pertama, perlawanan pertama menentang pasukan SJKT KKB berkesudahan dengan SKG 8 dibalas 0 oleh SJKT KKB.
Kegarangan SKG semakin menyerlah dalam perlawanan ke dua, dengan membelasah SK Rasa 2-0 dan tanpa dapat dihalang, SKG telah meneruskan rentak cemerlang dalam perlawanan ke 3 dengan menumpaskan SK.Sg Choh 4-0.
Dalam perlawanan terakhir peringkat kumpulan, SKG telah menunjukkan prestasi sebagai pasukan yang digeruni dengan menewaskan SK Ampang Pecah 1-0.
Dengan itu pasukan SKG telah dinobatkan sebagai juara kumpulan dan layak bertanding di peringkat kalah 16 pasukan terbaik pada 21hb Mac, di padang SK Kuala Kubu Bharu.






SK.GEDANGSA,44020 K.K.BHARU,H.SEL

Photobucket Photobucket Photobucket

REUNION 2010

LAGU BIJAK SIFIR. KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO. tempahan: 0196959407/044701622

nak tengok lagi?..klik gambar

MISI WARGA GEDANGSA

MISI WARGA GEDANGSA

VISI WARGA GEDANGSA