KONVOI AMAL 1 MALAYSIA



Salam sejahtera ..
alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerana program amal ini telah terlaksana dengan jaya dan selamatnya. Keduanya saya ingin mengucapkan terima kasih dan syabas kepada ajk dan semua peserta konvoi yg sama sama merealisasikan program ini. Ianya sgt berjaya. Wang sumbangan yg terkumpul melebihi jangkaan...hampir RM34,000.00. Rezeki anak-anak yatim Sekendi. Rezki kita? hahahaha...InsyaAllah tuhan maha mengetahui...dia tak beri cash tapi mungkin diberinya kesihatan dan kelapangan kepada kita semua.



















sejumlah hampir 90 buah motorsikal berkuasa besar telah menyertai konvoi kali ini dan diiringi oleh pasukan IPD shah alam yang telah mengawal laluan konvoi dengan jayanya.

tahniah kepada seluruh warga kerja KMG yang berjaya menganjurkan konvoi amal 1 malaysia 2009. juga tak dilupa kepada seluruh team KMG yang mempunyai semangat dan disiplin yang tinggi dalam konvoi ini.

Kepada guru guru yg terlibat..di lain kali jgn lah serik untuk join lagi jika ada projek baru. Dan uar-uarkan kepada rakan rakan lain ya. Kalau ada diantara kita yg ada idea baik pasal kebaikan KMG...ermm apalagi...suarakan kepada saya melalui blog ini atau emailkan kepada saya.

bagi guru dan warga pendidik selangor yang tak berkesempatan untuk 'joint' konvoi kali ini, insyaAllah di masa hadapan ada rezeki dan umur panjang kita akan bersama - sama berkonvoi.

hebahan berita: untuk warga pendidik selangor yang berminat untuk 'joint' team KMG boleh berhubung dengan en.azahar di http://sedbikers.blogspot.com.

SK.GEDANGSA,44020 K.K.BHARU,H.SEL

Photobucket Photobucket Photobucket

REUNION 2010

LAGU BIJAK SIFIR. KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO. tempahan: 0196959407/044701622

nak tengok lagi?..klik gambar

MISI WARGA GEDANGSA

MISI WARGA GEDANGSA

VISI WARGA GEDANGSA