ADA SIAPA TAHU DAN AMBIL TAHU?


SALAM PERPADUAN,

Dalam sebok merealisasikan hasrat melahirkan insan cemerlang dalam pendidikan, ada ke yang tahu dan ambil tahu betapa kerja cikgu ni bukan setakat dalam kelas je?
Ada ke yang tahu dan ambil tahu betapa cikgu dengan rela hati berpanas berhujan di tengah padang untuk melahirkan insan yang seimbang dalam kurikulum mahupun kokurikulum?
Ada ke yang tahu dan ambil tahu betapa cikgu keluarkan duit untuk merealisasikan impian melahirkan sang juara di padang?
Ada ke yang tahu dan ambil tahu guru - guru dan murid hulu selangor 2009 telah berjaya mendapat tempat ke 3 dalam kejohanan bola baling pkt negeri di Sepang?
Ada ke yang tahu dan ambil tahu?
Untuk tahun ni sekali skg diamanahkan untuk menggalas tanggungjawab melahirkan sang juara di dalam bola baling. Ada ke yang ambil tahu dan tahu?

Kerja guru bukan mudah! namun begitu, guru juga manusia biasa yang punya hati dan perasaan. Jagalah hati guru agar guru dapat melahirkan insan cemerlang, gemilang dan terbilang. Tekanan kerja tidak akan terasa jika guru diarahkan secara berhemah tanpa unsur paksaan dan ugutan.

Orang cemerlang pernah berkata: "orang yang cemerlang akan hilang kecemerlangannya apabila diarah secara paksa, ini kerana mereka tahu apa yang mereka lakukan dan mereka sentiasa berada setapak di hadapan anda!"

SK.GEDANGSA,44020 K.K.BHARU,H.SEL

Photobucket Photobucket Photobucket

REUNION 2010

LAGU BIJAK SIFIR. KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO. tempahan: 0196959407/044701622

nak tengok lagi?..klik gambar

MISI WARGA GEDANGSA

MISI WARGA GEDANGSA

VISI WARGA GEDANGSA